طراحی لوگو یکی از مهم ترین بخش های برند تجاری شما است و در طراحی آن باید دقت و حساسیت ویژه ای داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید.

چرا برخی از شرکت‌ ها طراحی لوگوی ارزان ارائه می دهند؟

هر یک از شرکت‌های طراحی لوگو تعرفه های متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می دهند، تعیین این تعرفه ها وابسته به ملاک‌ها و پارامتر هایی است که یک شرکت طراحی لوگو در طراحی به کار می برد. تعرفه طراحی لوگو مانند تعرفه طراحی بروشورها و کارت ویزیت‌ها نیست و بستگی به نوع سفارش و ملاک‌ها می‌تواند متغیر باشد.

ممکن است که شما بخواهید از طراح کارکشته و حرفه‌ای برای طراحی لوگوی خود کمک بگیرید. در این صورت، طراح لوگو قطعا نتیجه بهتری را برای شما رقم خواهد زد و به هر اندازه ای که کار شما پیشرفته تر و حرفه ای تر باشد، باید هزینه بیشتری را بپردازید.

در مقابل اگر طراح زیاد حرفه‌ ای و کار بلد نباشد، دستمزد او هم کمتر خواهد بود. بنابراین، ارائه قیمت پایین از طرف برخی شرکت‌ها برای طراحی لوگو حرفه‌ای منطقی نیست و طراحی لوگو از طرف این شرکت‌ها دارای کیفیت مناسبی نخواهد بود.

طراحی لوگو حرفه ای ارزان

آیا طراحی لوگو ارزان کیفیت پایینی دارد؟

طراحی لوگو به دلیل آن که می تواند در ذهن مخاطب شما ماندگار شود، باید به گونه ای طراحی شود که مخاطب را جذب نماید. هر طراحی اگر بخواهد برای شما لوگوی با کیفیتی را طراحی کند، مسلما هزینه بیشتری را دریافت می کند.

لوگویی که با کیفیت پایین تری طراحی شود، ممکن است آنقدر قوی نباشد که بتواند کاربران را جلب کند و یا نمی تواند در بین رقبا قرار بگیرد و با آن ها به رقابت بپردازد.

لوگوها بر اساس این که تخصصی باشند یا هنری، قیمت متفاوتی دارند. البته دانستن این نکته لازم است که طراح لوگو باید به همان اندازه که برای کار زحمت کشیده است، هزینه دریافت کند.

اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک لوگوی خاص طراحی کنید که هم نظر کاربران را جلب نماید و هم در ذهن کاربران ماندگار شود، باید طراحی لوگو را به یک شرکت و تیم تخصصی و حرفه ای بسپارید.

شرکت ما در طراحی لوگوی شرکت های بزرگی همچون موارد زیر نقش داشته است:

  • شرکت صادرات دوربین های مداربسته VORTX
  • کارخانه رشته وماکارانی و… الهام
  • شرکت نوین لارو آذر
  • شرکت لوازم خانگی ایتالیایی فدرال
  • شرکت صادرکننده درب های ضد سرقت الاکو
  • شرکت بزرگ تولیدی پارس آرین روی (تولیداکسید روی)
  • شرکت بزرگ لیوتیس
  • و چند تن از طلافروشان، مشاوران، عکاسان، مزون، موسسه هنری و لوگوهای شخصی و طراحی اسم و…

 

عوامل موثر در قیمت طراحی لوگو

شهرت و‌ معروفیت طراح: اگر شما از یک طراح لوگوی معروف بخواهید که برای شما طراحی کند، ممکن است هزینه‌ی بیشتری برای طراحی لوگو نسبت به دیگر طراحان داشته باشد.

سابقه‌ی تحقیق: عمق تحقیقات رقابتی و تحقیقات بصری در قیمت طراحی بسیار تأثیرگذار است که این مرحله اساسی در روند طراحی لوگو است.

 

نظر مشتری: گاهی پیش می آید که خود مشتریان درخواست طراحی لوگوی ارزان یا گران را دارند. پس این موضوع نیز می تواند در قیمت طراحی لوگو موثر باشد.

 

طراحی لوگوی ارزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی لوگوی ارزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هر چه سادگی طرح بیشتر باشد، جذابیت آن برای مشتری هم بیشتر می‌شود و می تواند در ذهن او ماندگار شود. شما می‌توانید طراحی لوگو ارزان خود را به عهده سایت ما بگذارید.

بهتر است بدانید که تنها زیبا بودن یک لوگو ملاک نیست، زیرا در طراحی لوگو، سادگی بر زیبایی ارجحیت دارد و امکان و قابلیت به ذهن سپاری لوگو را افزایش می‌دهد.

ما با تکیه ‌بر استانداردهای لوگو، سعی می‌کنیم لوگویی را به شما تحویل دهیم که بتواند پوششی کامل برای محصول شما بوده و در جذب مشتری، موفق عمل کند.

طراحی لوگوی خود را به سایت ما بسپارید تا با  قیمتی مناسب طراحی لوگو را برای شما انجام دهیم و به صورت هدفمند و با رعایت تمامی اصول، طراحی لوگوی مد نظر خود را از ما تحویل بگیرید.

 

نکته:

اگر شما قصد دارید یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنید، ما طراحی لوگوی شما را با تعرفه کم انجام می‌دهیم.

هر کسب و کاری می تواند رونق بگیرد و پیشرفت کند، پس باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به گونه ای لوگو را طراحی خواهیم کرد که محصول مشهور شده شما را به ‌طور کامل پوشش دهد.