طراحی لوگو اگر به صورت حرفه ای باشد، می تواند به افزایش درآمد سایت شما کمک کند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه به سفارش طراحی لوگو بپردازید.

 

طراحی لوگو می تواند در بازاریابی دیجیتال و برند سازی شرکت ها اهمیت بسیاری داشته باشد. درواقع، طراحی لوگو را می توان  یکی از اولین قدم های بازاریابی و تبلیغات هر شرکت دانست.

یک طراحی لوگوی مناسب می تواند کاربران را جذب کند و اعتماد آن ها را نسبت به سایت شما افزایش دهد. پس باید یکسری نکات را رعایت کنید تا طراحی لوگوی شما حرفه ای باشد.

 

برای سفارش طراحی لوگو به چه مواردی باید توجه کرد؟

سفارش طراحی لوگو برای شرکت‌ها یا برندهای تجاری که تازه شروع به کار کرده‌اند، جزو ضرورت‌ها و اولویت‌های رقابت در بازار کار است. اگر شما هم به ‌تازگی کسب و کاری را شروع کرده‌اید و نیازمند داشتن لوگو هستید، باید به فکر طراحی لوگو باشید. طراحی لوگو حرفه ای که جزو عوامل تبلیغاتی می باشد، می تواند تاثیر زیادی در ساخت یک برند و رونق و معروفیت کسب و کار داشته باشد.

سفارش آنلاین در طراحی لوگو

شما به عنوان یک طراح لوگوی حرفه ای، باید با مفاهیمی آشنا باشید و بتوانید درک کنید. دانستن مفاهیم در این زمینه، می تواند به شما کمک زیادی کند و علاوه بر این، طراحی‌های بیشتر برای یک لوگو براساس مفاهیم بیشتر، امکان مقایسه را فراهم می‌کند.

مفاهیمی که سفارش دهنده لوگو مطرح می‌کند، به فلسفه پیدایش برند و کسب و کارش مرتبط هستند و باید در مورد آن ها به طراح لوگو توضیح دهد. شما باید براساس این مفاهیم، طراحی خود را شروع کنید و اهمیت و ویژگی های هر کدام را درون طراحی لحاظ می‌کند.

 

نکات مهم در سفارش طراحی لوگو

انتقال پیام برند:

هر کسب و کاری که در فضای اینترنت وجود دارد، قطعا اولین کاری می کند، انتقال پیام به مشتریان و کاربران خودش است. شما به عنوان کسی که طراحی لوگو انجام می دهد، باید پیام برند را بشناسید. طراحی که پیام برند را بشناسد و بتواند آن را منتقل کند، می تواند از آن در حین انتخاب مفاهیم، رنگ‌ها، خطوط و… در طراحی لوگو سفارشی استفاده می‌کند.

قابلیت تغییر اندازه لوگو:

لوگوهای طراحی شده می تواند در طیف وسیعی از رسانه‌ها منتشر شوند و به نمایش در آیند. پس لوگو باید به گونه ای باشد که در کوچکترین اندازه روی کارت‌های ویزیت تا بزرگترین اندازه در بیلبوردها به نمایش درآیند. پس ظاهر لوگو بسیار مهم است و باید در هر اندازه‌ای خوب و قابل تشخیص باشد.

لوگویی که شما طراحی کرده اید، باید به گونه ای باشد که عناصر طراحی درون لوگو از دور و نزدیک به هم نریزد، به این معنا که تمامی اشکال، رنگ‌ها و خطوط  باید به خوبی مشاهده شوند.

نکات مهم در سفارش آنلاین طراحی لوگو

قرار دادن پالت‌های رنگی هماهنگ :

رنگ یکی از مهم ترین اصول در طراحی لوگو می باشد که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و از لوگوی شما یک طراحی فوق العاده بسازد. پس باید در حین به کارگیری رنگ در طراحی لوگو، پالت رنگ هماهنگ را در نظر بگیرید.

بهتر است بدانید که بهترین لوگوها همواره از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که هویت شرکت را به خوبی تعریف می‌کنند و می توانند نظر و توجه کاربران را به خود جذب کنند.

شما اگر طراح حرفه ای در این زمینه هستید، باید پالت رنگی هماهنگ با برند و تصویر صنعت شرکت را در اولویت قرار دهید تا در کارتان موفق باشید.

استفاده از کلمات کلیدی در طراحی لوگو:

کلمات کلیدی بسیار مهم هستند و شما می توانید از آن ها در طراحی لوگو استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی می تواند لوگوی شما را جذاب تر نشان دهد و مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

شما به عنوان یک طراح لوگو، باید به فونت‌های با کیفیت دسترسی داشته باشید، زیرا که فونت ها می توانند در شخصیت بخشیدن به طراحی گرافیکی نقش داشته باشند.

کلمات کلیدی می تواند برند را بیشتر و بهتر معرفی کند. پس در انتخاب و استفاده آن ها در طراحی لوگوی خود، دقت کنید.

سادگی :

طراحی لوگو باید ساده باشد و دارای پیچیدگی های اضافی نباشد، زیرا باعث می شود مخاطب جذب نشود. طی بررسی های انجام شده و آمار به دست آمده از کاربران، هرچه لوگو و طراحی ساده تر باشد، کاربر بیشتر به آن جذب خواهد شد و می تواند ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب داشته باشد.